עם התפתחות עולם השיווק האינטרנטי נכנס ללקסיקון המקצועי המושג "לידים", שמשמעותו פרטים שהשאירו באתר גולשים שמעוניינים שתיצרו איתם קשר. למעשה, הלידים הם מטרתו של כל אתר אינטרנט עסקי, שכן הם מאפשרים לעבור לשיווק אישי יותר. בניגוד למחשבה הרווחת, השגת הלידים אינה העיקר והיא תמיד אפשרית בעזרת שיווק נכון. השאלה היא מה עושים עם הלידים לאחר השגתם, ומהם אחוזי המכירות הסופיים שהשגתם בעקבות אותם הלידים. עדי כאוי, מומחית במציאת פתרונות שיווקיים ושירות יעיל, מסבירה כיצד למקסם את תוצאות הלידים עבור העסק שלכם.

מענה ללידים הוא שירות לקוחות

ראשית יש לשנת את החשיבה לגבי הלידים. המענה ללידים אינו אקט מכירתי אלא שירות לקוחות. ידוע שחווית שירות טובה היא הפרסומת האיכותית ביותר שעסק יכול לרכוש לעצמו, בניגוד למכירות. מי שכבר טרח והשאיר את פרטיו באתר שלכם מצפה מכם לתגובה ולשירות, וכדאי שהמענה יהיה מהיר, אדיב ויעיל, על פי סדר החשיבות הזה בדיוק.

מענה מהיר

מי שמשאיר את פרטיו בעקבות לידים מהאתר מצפה לתגובה מהירה. ברוב המקרים הוא פונה לקבלת הצעות מחיר מעוד כמה חברות ולא בהכרח יזכור אתכם אם לא תחזרו אליו במהירות. 24 שעות הם המקסימום שיש לחכות לפני מתן המענה, אך מומלץ לעשות זאת תוך כמה שפחות זמן. אם המענה יהיה מהיר מספיק, אדיב, ויעשה על ידי איש מכירות טוב, העסקה בכיסכם.

מענה מקצועי

מענה ללידים אינו יכול להינתן על ידי מי שזה אינו תפקידו המוגדר. אמנם, כפי שצוין כבר, מדובר בשירות לקוחות, אך שירות לקוחות שמטרתו היא מכירה, ולכן כדאי שאת המענה ללידים יעשו אנשים שמקצועם הוא מכירות. בניית תסריט שיחה מתאים, הבנה כיצד לטפל בהתנגדויות, התאמת השירות ללקוחות שונים ועוד, הם הכרחיים כדי להשיג תוצאות מכירתיות מהלידים.

הגדרת מטרות

ישנם שתי מטרות שכיחות לשיחות הראשוניות שנעשות בעקבות לידים. המטרה הראשונה היא למכור את המוצר, והיא אפשרית כאשר מדובר במוצרים מוכרים ופשוטים כמו מקרר. המטרה השניה היא לפגוש את הלקוח, והיא מתאימה לרכישת שירותים ארוכי טווח לדוגמא. כאשר המטרה מוגדרת קל יותר להגיע אליה.

השירות שלנו

בחברת עדי כאוי שירות לעסקים אנו מבטיחים שכל הלידים שלך יענו במהירות, תוך שעות ספורות בלבד, באדיבות, ועל ידי אנשי מכירות מיומנים ומקצועיים שמבינים בדיוק איך למכור את המוצר או השירות שלך. אנשי המכירות שלנו עוסקים במענה ללידים שלך בלבד וממוקדי מטרה עבורך, כך שאחוזי המכירות של החברה יעלו בוודאות, ללא כל מאמץ מצידך.

זקוקים לשירות מענה אנושי ללידים? התקשרו אלי 050-7718315

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם, להשארת פרטים לחצו כאן